Resuscitaci hledá Panasonic u nového interfacu a ekoiniciativy

vydáno 8. 1. 2013 | autor Jaromír Šetek | sekce Bleskovky | téma Televizory

Tagy: 4K, OLED, Panasonic, Smart TV

Panasonic na CESu představil některé z klíčových novinek, které mají pomoci japonskému výrobci dostat se z finančních problémů. Rozsáhlá inovace se dotkla uživatelského rozhraní smart televizorů, nových 4K OLED televizí, ale i úspory energie v autoprůmyslu.

Na úterní prezentaci prezident společnosti Kazuhiro Tsuga uvedl, že Panasonic je známý hlavně díky výrobě televizí, jelikož má v odvětví dlouhou historii. Postupně však svou působnost Panasonic rozšířil i mimo obývací pokoje a začal se věnovat aviatice i autoprůmyslu.

Tsuga věří, že spotřebitelé u televizorů v současnosti hledají nejen dobrý obraz, ale i přístup k rozličnému obsahu, intuitivní ovládání a připojení k sociálním sítím. V oblasti TV se proto Panasonic vydal cestou inovace UI založeném na rozpoznávání obličejů, který přizpůsobí obsah Home obrazovky podle současného uživatele. Jak bude fungovat systém při rodinném sledování televize je otázka.

Aby Panasonic podpořil příjmy z nového UI, uzavřel spojenectví se Specific Media, která obstará cílenou reklamu do uživatelského rozhraní a doporučení placeného obsahu.

Panasonic také slibuje zachovat současnou aktivitu ve vývoji plazmových, i LED televizí a OLED aktivitu přidat nad rámec. Při té příležitosti představil prototyp 4K OLED televize s úhlopříčkou 56 palců.

Dalším zájmem pro letošní rok budou pro Panasonic „zelené“ technologie. K těm se řadí vývoj baterií pro automobily (např. Tesla Motors) a optimalizace spotřeby energie pro General Motors. Panasonic také spolupracuje s několika leteckými společnostmi a letecký průmysl je potenciálním velkým zdrojem příjmů pro japonskou společnost.

Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Chcete vědět, co se děje u vás doma, když tam právě …

Testovací novinka

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit …

Homepage »

Komentáře