Sony u PS4 klade mezi vývojáře a vydavatele rovnítko

vydáno 11. 7. 2013 | autor Petr Semecký | sekce Bleskovky | téma Přehrávače, Ze světa

Tagy: herní konzole, konzole, konzole nové generace, next-gen, PlayStation, PlayStation4, PS, PS4, Sony

Jedním z trumfů Sony před nadcházející válkou konzolí nové generace, která se po zrušení všech stupidních rozhodnutí ze strany Microsoftu (nutnost být on-line, poplatky za půjčené a bazarové hry) značně vyrovnala, je vztah k vývojářům, vydavatelům a hráčům, jenž je postaven výhradně na touze mít co nejlepší hry. Žádná šílená omezení a jiné podmínky pro nezávislé vývojáře. Ať už je společnost velká či nikoliv, všichni jsou pro Sony na stejné startovací čáře.

Tuhle filozofii nově potvrdil i Senior Account Manager evropské zábavní divize Sony Agostino Simonetta, jenž definoval čtyři pilíře, na nichž Sony hodlá do budoucna stavět:

  • Každý vývojář je vydavatel
  • Rovnost příležitostí
  • Osobní vztah
  • Žádné překážky, jen hry

Simonetta sice nepřišel s ničím výrazně novým, co bychom již dříve nerozklíčovali z tiskových zpráv a veřejných výstupů Sony na i mimo E3, nicméně je stále vynikající zprávou právě ono tlačení byznysu do osobní, familiérní roviny, silného důrazu především na kvalitní tituly a vyrovnané možnosti pro všechny, kdy se stírají hranice mezi vývojáři a vydavatelskými domy. Je samozřejmě otázkou, jak podobné marketingové formulace budou fungovat v reálu, rozhodně se však jedná o příslib, jenž by měl mít dopad na větší nabídku titulů pro nás hráče. A o to nám jde nakonec v první řadě.

Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Chcete vědět, co se děje u vás doma, když tam právě …

Testovací novinka

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit …

Homepage »

Komentáře