Sony u PS4 klade mezi vývojáře a vydavatele rovnítko
Jedním z trumfů Sony před nadcházející válkou konzolí nové generace, která se po zrušení všech stupidních rozhodnutí ze strany Microsoftu (nutnost být on-line, poplatky za půjčené a bazarové hry) značně vyrovnala, je vztah k vývojářům, vydavatelům a hráčům, jenž je postaven výhradně na touze mít co nejlepší hry. Žádná šílená omezení a jiné podmínky pro nezávislé vývojáře. Ať už je společnost velká či nikoliv, všichni jsou pro Sony na stejné startovací čáře.
Tuhle filozofii nově potvrdil i Senior Account Manager evropské zábavní divize Sony Agostino Simonetta, jenž definoval čtyři pilíře, na nichž Sony hodlá do budoucna stavět:
- Každý vývojář je vydavatel
- Rovnost příležitostí
- Osobní vztah
- Žádné překážky, jen hry
Simonetta sice nepřišel s ničím výrazně novým, co bychom již dříve nerozklíčovali z tiskových zpráv a veřejných výstupů Sony na i mimo E3, nicméně je stále vynikající zprávou právě ono tlačení byznysu do osobní, familiérní roviny, silného důrazu především na kvalitní tituly a vyrovnané možnosti pro všechny, kdy se stírají hranice mezi vývojáři a vydavatelskými domy. Je samozřejmě otázkou, jak podobné marketingové formulace budou fungovat v reálu, rozhodně se však jedná o příslib, jenž by měl mít dopad na větší nabídku titulů pro nás hráče. A o to nám jde nakonec v první řadě.
Komentáře