Legenda spotřební elektroniky rozjíždí novou značku

vydáno 18. 7. 2016 | autor Pavel Kreuziger | sekce Novinky | téma Hi-Fi audio

Tagy: Cambridge AudioWorks, Como Audio, internetové rádio, Tivoli Audio, Tom DeVesto

Tom DeVesto, legenda oblasti spotřební elektroniky a zakladatel Cambridge SoundWorks (1988) a Tivoli Audio (2000), rozjíždí novou značku: Como Audio.

Nový podnik se sídlem v americkém Bostonu nabídne ve svém portfoliu nejdříve dvojici přenosných internetových rádií, které připomínají stolní rádio Model One, představené firmou Tivoli v roce 2000. Pro obě zařízení, nazvaná Solo a Duetto, byla spuštěna kampaň na crowdfundingovém webu Kickstarter, a měsíc před jejím očekávaným koncem již společnost nasbírala svou cílovou částku 50 tisíc dolarů.

Pro model Solo, který se na trh dostane pravděpodobně v říjnu, byla stanovena cena pro předobjednávku 200 amerických dolarů (maloobchodní cena má být o 99 dolarů vyšší); Duetto pak má stát 300 dolarů opět s maloobchodní cenou s „přirážkou“ 99 USD.

Obě rádia jsou nabízená v ořechovém dřevě i v bílém lesku a podle výrobce nabízejí „zvuk a konstrukci vysoké kvality, jednoduché používání a bezprecedentní množství možností pro poslech hudby dostupných stisknutím tlačítka.“ Kromě Spotify získají uživatelé přístup k více než 20 tisícům internetových rádií, k dispozici je také podpora technologie Bluetooth nebo NFC, FM tuner či barevný displej.

Zdroj: Soundandvision

Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Chcete vědět, co se děje u vás doma, když tam právě …

Testovací novinka

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit …

Homepage »

Další Novinky

Komentáře