Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Na klasickém Blu-ray přehrávači.
45% (215 hlasů)
Na PlayStationu 3.
29% (139 hlasů)
Na počítači s interní Blu-ray mechanikou.
7% (33 hlasů)
Na počítači s externí Blu-ray mechanikou.
1% (5 hlasů)
Na několika zařízeních (PS3 + PC apod.)
5% (26 hlasů)
S Blu-ray jsem nezačal/a, zatím se o technologii pouze zajímám.
13% (65 hlasů)
Celkem hlasů: 483
Uložte si: Pošlete dál:

Komentáře

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Polux (bez ověření), 20. Únor 2012 - 19:35

Obrázek uživatele Polux

Zatím všeumělka (no ona vlastně až tak všeumělka není a jak by jí mkv podpora slušela:-) PS3, ale chystám se koupit stolní přehrávač. Mašinu vytěžuji hrami už tak dost (soudě dle „funění“ větráku), tak doufám, že ji tímto ulehčením (PS3 jen na hry, BD player na filmy) prodloužím kondici.

P.S. SW jsem si koupil (v souladu s hlasováním:-), nicméně provedením balení mně už liška začíná slušně řečeno zlobit. Téměř podomácku slepený „kit“, který se rozpadá před očima u Alien Anthology a totéž v bledě modrém (doslova) také u SW. Ještěže Indy patří Paramountu (kde jsi Indy, kde???).

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Anonym (bez ověření), 20. Únor 2012 - 20:03

Obrázek uživatele Anonym

Používám PS3 z 90% na filmy a zbytek ke hraní her…Stolní BD-přehrávač plánuju až při upgradu celé sestavy domácího kina, jako student si s tím zatím vystačím… :)

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Brus (bez ověření), 20. Únor 2012 - 20:12

Obrázek uživatele Brus

Blu-ray filmy si pouštím na přehrávači philips BDP6000, jsem s ním velmi spokojen, má různé vychytávky jako např. : posun titulků, redukce dig. šumu atd…

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Martin Š. (bez ověření), 20. Únor 2012 - 22:51

Obrázek uživatele Martin Š.

Jedině PS3… Ale jak psal Polux škoda že nemá PS3 podkoru mkv,pak by to už nemělo chybu!!! :-) A na funění PS3 pomáhá chladicí deska a ze své zkušenosti mohu jen doporučit!!!

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil slart (bez ověření), 21. Únor 2012 - 0:42

Obrázek uživatele slart

Používám přehrávač Philips BDP7500S2.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Steve (bez ověření), 21. Únor 2012 - 0:51

Obrázek uživatele Steve

Na skvělém přehrávači OPPO BDP-93EU. :) Nefuní, netopí a mkv rovněž přehraje a ta jejich podpora, to je paráda!

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Martin (bez ověření), 21. Únor 2012 - 8:03

Obrázek uživatele Martin

PC + virtuální mechanika.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Stíhač (bez ověření), 21. Únor 2012 - 10:38

Obrázek uživatele Stíhač

Dříve na PS3, v současné době na BDP-S780, který má ještě lepší obraz, umí více formátů a hlavně je tichý.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 22. Únor 2012 - 2:27

Obrázek uživatele Pedro_CZ

Muzes byt konkretni? V cem je obraz lepsi?

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Stíhač (bez ověření), 23. Únor 2012 - 10:19

Obrázek uživatele Stíhač

ve všech oblastech :) V barevném podání i hloubce obrazu (a tam je rozdíl hodně vidět!) jak u BR tak u DVD. Taky jsem si myslel, že PS3 nic nepřekoná, ale technika jde holt kupředu a rozdíl je skutečně zřetelný.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Steve (bez ověření), 23. Únor 2012 - 10:59

Obrázek uživatele Steve

Souhlas. Pořádný přehrávač poskytne téměř vždycky větší kvalitu přehrávání a zejména komfort než konzole nebo PC software. Zejména v následujících bodech:

  • obvykle větší kvalita obrazu – přecijen playery zejména vyšších řad obvzkle mají speciální HW chip. Např. tolik vychvalovaný Marvell QDEO dokáže z obyčejného DVD „vykouzlit“ obraz srovnatelný se 720p zdrojem. Zejména algoritmy pro adaptivní doostřování, odšumování a jemné barevné korekce jsou u specializované HW na lepší úrovni. Vím, že pro někoho to může být zbytečná featura, ale možnost vyladit si obraz téměř k dokonalosti, dostat z něj maximum, je vždy fajn.
  • přehrávače jsou tišší a mají nižší spotřebu než PC nebo PS3 a komfort ovládání je také lepší.
Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 23. Únor 2012 - 21:42

Obrázek uživatele Pedro_CZ

„dokáže z obyčejného DVD „vykouzlit“ obraz srovnatelný se 720p zdrojem.“ Tak to je samozrejme nesmysl, z hovinka bic neuplete nikdo, ani Marvell. Ty ruzne korekce, redukce a kdesi cosi, to je presne to, co dnes nabizi krom AV receiveru i digitalni zobrazovace a nema to se samotnou reprodukci kvality obrazoveho vystupu BD nosice nic spolecneho. Jinymi slovy, pokud cistokrevny BD player umi akorat obraz vic „doku*vit“, tak dekuji nechci, ku*vitka mam jak na AV receiveru, tak na projektoru a hrde se hlasim k tomu, ze jsou vsechna vypnuta. Ja se chci divat na film tak, jak je na BD nosici zaznamenan.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 23. Únor 2012 - 21:37

Obrázek uživatele Pedro_CZ

Ja jen ze pokud nekdo bere obrazovy vystup z PS3 pres HDMI, tak se jedna o digitalni data a s temi lze dnes jiz znacne manipulovat bez „ztraty kyticky“, at uz treba AV receiverem, nebo konecnym digitalnim zobrazovacem, ktere sami o sobe nabizi celou radu uprav obrazu. Kdysi jsem cetl podobne vyroky na vrub ps2, ze ji nove spickove DVD prehravace zadupou do zeme. Nakonec vyslo najevo, ze si nekteri proste jen na svych cistokrevnych DVD prehravacich nastavili bud sami vyssi obrysovou ostrost a saturaci, nebo to bylo standardne jiz z vyroby vyboostovane. A to same muze klidne platit i pro digitalni PS3. Rad bych videl srovnani obrazoveho vystupu z ps3 a z libovolneho spickoveho BD prehrvace , je nekdo ochotny takove srovnani udelat?

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Stíhač (bez ověření), 28. Únor 2012 - 10:24

Obrázek uživatele Stíhač

Nevěřící Tomáš? :) PS3 i BR přehrávač mám zapojené přes HDMI do receiveru, kde mám jakoukoliv úpravu obrazu vypnutou, v TV je zapojeno jedním HDMI vstupem, tedy odpadá možnost rozdílného nastavení vstupů. Rozdíl je tedy pouze a jen v přehrávačích. A ten rozdíl je viditelný a skutečně se nejedná nastavení ostrosti ani saturaci barev. Barvy z přehrávače vypadají přirozeněji a rozdíl v hloubce obrazu je výrazný. Je to jako si pouštět MP3 a CD. Možnost nějakého objektivního srovnání nemám a fotit obrazovku je pitomost. Stačí pohledat na zahraničních fórech nebo přečíst recenze přehrávačů, profesionálové z oblasti AV jistě nejsou pitomci, aby rozdíl mezi přehrávači neviděli.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 29. Únor 2012 - 14:21

Obrázek uživatele Pedro_CZ

Fotit obrazovku pitomost zadna neni, kdyz obe fotografie budou porizene shodnym nastavenim fotoaparatu. Ale tady ma asi nekdo obavy z toho, ze by ten rozdil nebyl tak dechberouci, jak se predklada, ze? ;) Mimochodem muzu poprosit o definici „hloubky obrazu“? A jeste jeden dodatek. Ne ze bych si myslel, ze v casopise Stereo&Video delaji testy odbornici nejvetsiho kalibru, ale kdyz tam byl test BD prehravacu, tak ps3 priradili na spicku zebricku po boku cistokrevneho BD prehravace.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Stíhač (bez ověření), 5. Březen 2012 - 16:24

Obrázek uživatele Stíhač

1/ fotit displej pro porovnání kvality obrazu pitomost je 2/ neříkal jsem dechberoucí, ale výrazný :) 3/ hloubka obrazu znamená, že obraz nevypadá placatě (ale nemluvíme o 3D) 4/ ten test je starý několik let a v té době opravdu patřil PS3 na špičku. Celkově je to ale jedno, protože máš svoji „pravdu“ a nic tě nepřesvědčí o opaku.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 6. Březen 2012 - 15:54

Obrázek uživatele Pedro_CZ

Mas pravdu, je to pitomost! Kdyz je nekdo neschopnej a/nebo nema schopny fotak, pak je to skutecne pitomost a je to evidentne tvuj pripad. Hm, budu muset poridit tedy spickovej BD prehravac, protoze tenhle „placatej“ obraz, navic „pitome“ vyfocenej, to je vazne hnus velebnosti: http://galerie.avmania.e15.cz/…harted_3.jpg

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Stíhač (bez ověření), 7. Březen 2012 - 15:19

Obrázek uživatele Stíhač

Takže znovu, možná to konečně pochopíš. PS3 mám taky, BR a DVD jsem na něm pouštěl taky s tím, že má výborný obraz. (Psal jsem někde, že je špatný?) Pak jsem si z praktických důvodů koupil BDP-S780 a zjistil jsem, že má obraz jednoduše ještě lepší a všechno pouštím na něm. Jako bonus pak mám spotřebu 12W a neslyším ho. Tohle je ovšem o něčem jiném. Ty jsi zatrvzelý a svoje okolí bezpochyby zahlcuješ svojí pravdou, že se PS3 nic nevyrovná a teď máš strach, že budeš za blbce. Pokud byl podle tebe PS2 nejlepší DVD přehrávač (jak jsi psal výše), je PS3 podle tebe lepší? Pokud myslíš, že ano, tak proč jsi zcela neschopen připustit, že dnešní – o pět let novější přístroj – může hrát zase lépe než PS3? Nejsi schopen objektivní diskuze a proto s tebou končím, nazdar.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 14. Březen 2012 - 19:03

Obrázek uživatele Pedro_CZ

„a teď máš strach, že budeš za blbce.“ Strach mas ty, nebot se bojis udelat porovnani. „Pokud byl podle tebe PS2 nejlepší DVD přehrávač (jak jsi psal výše)“ Nic takoveho nikde nepisu. Vymyslis si a pak tve „Nejsi schopen objektivní diskuze“ pusobi mimoradne komicky.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 6. Březen 2012 - 16:00

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil st39.6, 6. Březen 2012 - 16:12

Obrázek uživatele st39.6

Mno, srovnávat obraz dvou rozdílných přehrávačů na základě takových fotek je vskutku solidní pitomost :) (nebo kvalitu přepisů … nebo cokoliv jiného)

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 7. Březen 2012 - 1:13

Obrázek uživatele Pedro_CZ

Jakych „takovych“, ja tu zadne srovnavaci fotky nevidim, ty ano? Moje fotky a video ukazuji pouze „placaty“ obraz co leze z ps3, nic jineho.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil st39.6, 7. Březen 2012 - 13:16

Obrázek uživatele st39.6

Rikas, ze takove fotky ke srovnani staci, o tom od zacatku (vice mene) cely argument je.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 7. Březen 2012 - 15:45

Obrázek uživatele Pedro_CZ

Plozim otazku znovu, jake „takove“? Vidis tu nekde obrazky s porovnavanim obrazu? Ja ne. Ale jestli je chces videt, tak prosim: http://galerie.avmania.e15.cz/…nani_2_S.jpg Klidne ti to jeste uploadnu ve full HD, protoze je mi jasne, ze tohle pro tebe nebude adekvatni srovnani (DVD vs BD), ikdyz nebyla rec o rozliseni, ale o „hloubce obrazu“.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 7. Březen 2012 - 15:50

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Laco (bez ověření), 21. Únor 2012 - 17:27

Obrázek uživatele Laco

Používam Denon DBP 2012 UD. Možem len odporučit.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Martin (bez ověření), 21. Únor 2012 - 19:23

Obrázek uživatele Martin

Ahoj,používám BD Samsung a plasmu Samsung 127cm.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Martin (bez ověření), 21. Únor 2012 - 19:24

Obrázek uživatele Martin

Ahoj,používám BD Samsung a plasmu Samsung 127cm.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Ice (bez ověření), 21. Únor 2012 - 20:35

Obrázek uživatele Ice

Pioneer LX54. Obraz ma vyborny ale je to tazka brzda.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil libor (bez ověření), 23. Únor 2012 - 19:34

Obrázek uživatele libor

Používám samsung bd c6500 a naprostá spokojenost,zvuk analogem 7.1 do recieveru yamaha tzv. 750

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil libor (bez ověření), 23. Únor 2012 - 19:34

Obrázek uživatele libor

Používám samsung bd c6500 a naprostá spokojenost,zvuk analogem 7.1 do recieveru yamaha tzv. 750

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Martin (bez ověření), 23. Únor 2012 - 21:22

Obrázek uživatele Martin

Martin .S o akej podlozke hovoris ? Ja som nasiel iba chladice notebookov do USB s ventilatorom to je ono ? Mas to napojene cez USB do Ps3 ? Alebo mas nieco ine ? Mozes to opisat+foto ? Pripadne kde si to kupil ? menovec Martin zo Slovenska P.S poslednu dobu tu je niejako moc Martinov este ze mame Avatarou ale inac v pohode HRAJTE POZERAJTE A BAVTE SA

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Martin (bez ověření), 23. Únor 2012 - 21:23

Obrázek uživatele Martin

Martin .S o akej podlozke hovoris ? Ja som nasiel iba chladice notebookov do USB s ventilatorom to je ono ? Mas to napojene cez USB do Ps3 ? Alebo mas nieco ine ? Mozes to opisat+foto ? Pripadne kde si to kupil ? menovec Martin zo Slovenska P.S poslednu dobu tu je niejako moc Martinov este ze mame Avatarou ale inac v pohode HRAJTE POZERAJTE A BAVTE SA

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Martin (bez ověření), 8. Březen 2012 - 13:05

Obrázek uživatele Martin

To už jsem tak ožralej, že vás všechny vidím dvakrát ???

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Prase (bez ověření), 14. Březen 2012 - 19:27

Obrázek uživatele Prase

Ja pouzivam na prehravani Blu-ray filmu player Sony BDP-S780. Pri primem porovnani obrazu ma Sony BDP-S780 jasne lepsi obraz nez PS3. Tim ale nechci rict ze by PS3 byl spatnej Blu-ray player to ne :)

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 15. Březen 2012 - 20:51

Obrázek uživatele Pedro_CZ

Srovnani PS3 Slim 120GB a zapujceneho BD prehravace Pioneer BDP-LX55 (foceny obraz projektoru Sanyo PLV-Z2000): http://img40.imageshack.us/…23/ps3ph.jpg http://img205.imageshack.us/…72/bdphs.jpg Odpovida tento rozdil priblizne rozdilu, kteri tu nekteri popisuji u jinych BD prehravacu vuci PS3?

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Prase (bez ověření), 15. Březen 2012 - 22:41

Obrázek uživatele Prase

Sry ale neverim ze je to focena stena projektoru xD To spis vypada jak skrynsoty s Blu-ray filmu a jednomu s tech skrynu si zvetsil kontrast a ostrost. Kdyz sou to fotky proc sou v tak nizkym rozliseni? :) Tu skousku i s focenim si delal ty? Prosim o upload fotek s plnym rozlisenim primo s fotaku a at tam vidim i vlastnosti (jakym fotakem to bylo foceny, s jakym nastavenim fotaku atd). Pak uverim, jinak si dal myslim svoje :)

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Anonym (bez ověření), 15. Březen 2012 - 22:44

Obrázek uživatele Anonym

Jasne ze je to foceny, vzdyt vidis tu chromatickou aberaci

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 16. Březen 2012 - 1:44

Obrázek uživatele Pedro_CZ

A proc by mely byt ve vyssim, kdyz se o rozliseni nebavime? Originaly uz nemam, neni duvod si to nechavat a PS mi holt exif sam maze. Klidne ti to nafotim ale znovu, byt jiz jen z ps3. Nicmene i kdyby to bylo tak jak si myslis, tak na mou otazku odpovedet s klidem muzes, protoze jsem se stale nedockal konkretniho vysvetleni, co se skryva pod tim zahadnym spojenim „hloubka obrazu“. Asi je to tak hluboke, ze to ani nejde slovy vyjadrit :)

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Prase (bez ověření), 16. Březen 2012 - 2:20

Obrázek uživatele Prase

Ja to tusil ze sis to cely vymyslel ;) Takovyhle radoby „fotografie projektoru“ umim udelat i ja a to na to nepotrebuju ani fotak ani projektor (lol!!!) :D Cejtim, cejtim dalsi flejm kterej bude zas promazanej adminem xD Ale tak pokusim se ti odpovedet na tvou otazku jakej je ten rozdil mezi mim Blu-ray prehravacem a kamosovou PS3. Slovy se to tezko popisuje ale reknu to asi tak ze obraz na PS3 pusobi oproti Blu-ray prehravaci jako kdyby byl tak trochu „vypranej“. Doufam ze ted me budes zase jako Stíhače chytat za slovicko „vypranej“, ze to neni moc odborne receno. Chjo! xD

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 16. Březen 2012 - 4:24

Obrázek uživatele Pedro_CZ

Mas chybny vyklad „i kdyby“, ale co uz. Pojmy jako napr. kontrast, jas, odstin, sytost barev, ostrost atd. ti nic nerikaji? To jsou zakladni stavebni prvky, ktere se podili na vyslednem obrazu a pokud je napr. slaby kontrast, obraz je, i treba ve fotografii, oznacovan jako „plochy“ ci „mdly“. Je treba ale rozlisit kontrast prirozeny a kontrast dynamicky, ktery vetsina laiku oznacuje jako ten „libivejsi“, ackoliv prichazi o detaily ve stinech i jasech (aniz by si to mnohdy vubec uvedomili). Proto me zajima konkretne, cim je ten obraz u tveho prehravace lepsi, protoze tvrzeni „hezci“ muze mit dve strany mince. Jeste mam nutkani se zeptat, dle ceho mas zkalibrovany zobrazovaci retezec, nebot to je pomerne stezejni vec a dost to odhali.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Prase (bez ověření), 16. Březen 2012 - 4:38

Obrázek uživatele Prase

No ja sem o tom na 99.9% presvedcen ze sis ten „test“ vymyslel, ale co uz :) Muj zobrazovaci retezec mam skalibrovany podle toho jak se to libi mym ocim. Ale to je jedno jak to mam udelane ja pac sme to testovali u kamose a ne u me. Proste sme pripojili jeden plejer do jednoho HDMI a druhej plejer (PS3) do druhyho HDMI. Pri obou HDMI bylo nastaveny na zobrazovaci stejny nastaveni (jas, kontrast atd). No a sme tam narvali naky origo Blu-ray filmy a rozdil byl viditelnej ve prospech miho plejera no :) To je cely, zadna veda xD Rozdil nebyl nak drastickej ale byl tam a bylo to videt.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Pedro_CZ (bez ověření), 17. Březen 2012 - 2:48

Obrázek uživatele Pedro_CZ

A volba urovne cerne u ps3 pro HDMI vystup ti neco rika (FULL/LIMITED)? Uz jsem se setkal s nekolika uzivateli ps3, kteri netusili oc jde a nemeli to sladene s TV, coz je vubec zaklad takoveho propojeni. A jak jsem naznacil drive, ze je pro nekoho obraz „hezci“ vubec neznamena, ze je takovy, jaky ma byt (=jak je na mediu ulozen/zamer rezisera), viz priklad s dynamickym kontrastem. Doporucuju pri techto srovnanich za A)zapojit prehravace do stejneho vstupu zobrazovace, za B) oba seridit dle napr. THX optimizeru od Lucase. A az pote delat nejake zavery nad kvalitou vystupu.

Re: Jakým způsobem doma přehráváte filmy na Blu-ray?

Vložil Prase (bez ověření), 17. Březen 2012 - 3:10

Obrázek uživatele Prase

OK :) Dik, snad nekdy priste udelame s kamosem dalsi porovnani i s THX optimizerem (mam ho na Titanic DVD) :)